نظام جمهوری اسلامی، مسئولین قضایی کشور و استان و دست اندرکاران ندامتگاه ها، همه زندانیان را به عنوان یک انسان و شهروند جامعه می دانند و رفتار مناسبی با زندانیان دارند.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۶۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جریان بازدید از مجموعه زندان مرکزی زنجان گفت: فضای بهداشتی، محیط فرهنگی و ارائه آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای در ندامتگاه های استان زنجان مطلوب است.

اسداله درویش امیری افزود: با عنایت و توجه دستگاه قضایی کشور و استان و حمایت دولت تدبیر و امید، مجموعه ندامتگاه های استان از هر نظر، فضایی مناسب و آبرومندانه داشته و اقدامات انجام شده قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زندانیان علیرغم ارتکاب جرم و خطا، یک انسان و شهروند ایرانی هستند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی، مسئولین قضایی کشور و استان و دست اندرکاران ندامتگاه ها، همه زندانیان را به عنوان یک انسان و شهروند جامعه می دانند و رفتار مناسبی با زندانیان دارند.

استاندار زنجان تصریح کرد: اگرچه برخی از زندانیان با ارتکاب به قتل، حریم انسانیت را شکسته اند ولی تا روزی که در ندامتگاه ها هستند، به عنوان یک شهروند و یک انسان با آن ها برخورد و رفتار می شود.

اسداله درویش امیری گفت:با توسل به قرآن کریم و حضور در این محافل می توان از فرصت حضور در زندان استفاده نمود، ندامتگاه را به عنوان محیطی سازنده دانست و با دل و جان به خداوند متوسل شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات