مهلت نام‌نویسی دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامّتان» به دلیل درخواست‌های استان‌ها برای دومین‌بار تمدید شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ شهریورماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۸۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌های قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه به همت ستاد کانون‌‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

نام‌نویسی در دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» از هفته آخر تیرماه آغاز و با توجه به درخواست‌های مکرر استان‌ها، زمان ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان مردادماه شد اما با توجه به عدم دسترسی برخی علاقه‌مندان به سایت این جشنواره، در جلسه امروز مقرر شد مهلت نام‌نویسی در دوازدهمین دوره این جشنواره تا 15 شهریورماه تمدید شده و در برخی استان‌ها امکان نام‌نویسی حضوری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز فراهم شود. 

با توجه به محدودیت سنی شرکت‌کنندگان، جوانان متولد اول مرداد 1365 تا اول مرداد 1378 می‌توانند در این جشنواره نام‌نویسی کنند.

مجتبی میرزایی‌نسب دبیر جشنواره قرآنی«مدهامّتان» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تمدید زمان نام‌نویسی در این جشنواره تا 15 شهریورماه گفت: تاکنون حدود 7 هزار نفر با نام‌نویسی اینترنتی، آمادگی خود را برای شرکت در این جشنواره اعلام کرده‌اند.

وی درباره تغییرات احتمالی زمان برگزاری این جشنواره نیز افزود: تقویم زمانی اعلام شده از سوی دبیرخانه تغییر نمی‌کند و مراحل استانی و کشوری بدون تغییر در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، بر اساس آیین‌نامه اجرایی این جشنواره، امسال برای نخستین‌بار تمامی شرکت‌کنندگان در دوازدهمین جشنواره مدهامّتان به جز متقاضیان رشته صحت حمد و سوره و اذکار نماز پس از ثبت‌نام باید در آزمونی که به منظور توجه به بخش مفاهیم قرآن طراحی شده است، شرکت کنند.

علاقه‌مندان به نام‌نویسی در دوازدهمین جشنواره «مدهامّتان» می‌توانند از اینجا آمادگی خود را برای شرکت در این جشنواره اعلام کنند.

ارسال نظرات