سرگرد عبدالوحید ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن اول شهریور ماه زاد روز حکیم عالیقدر شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۹۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان؛ سرگرد عبدالوحید ملک آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن اول شهریور ماه زاد روز حکیم عالیقدر شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک و تهنیت گفت: در این پیام آمده است:

اول شهریور مصادف با زاد روز حکیم و طبیب برجسته و نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابو علی سینا و روز پزشک نامگذاری شده است. در این روز فرخنده و گرامی فرصتی مغتنم شمردیم تا بار دیگر از سپید جامگانی که با تلاش و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و در قالب تیم‌های بهداشتی و درمانی اضطراری جانی دوباره به مجروحان و مصدومان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخشیدند یادی نماییم. بی تردید یاد آن‌ها همیشه همراه و چراغ راه پزشکان خواهد بود.

اکنون که در این مقطع حساس و پیرو ابلاغ مقام معظم رهبری، سلامت کشور به عنوان سند بالادستی نظام مطرح شده است، یکپارچگی و وحدت تمامی دست‌اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه برای تحقق سلامت فراگیر و پایداری و استمرار آن در جامعه بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

در اینجا جا دارد از پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی استان لرستان که با حضور مداوم و مستمر خود در بیمارستان‌های ثابت و صحرایی و اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی سراسر استان لرستان که در سخت‌ترین شرایط به طبابت و التیام آلام محرومین بدون هیچ گونه چشم داشتی خدمت نموده اند تشکر و قدر دانی نمائیم.

این روز فرخنده را به همه پزشکان، سپید جامگان عرصه سلامت و تمام پزشکان دلسوز و بسیجی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات