هزار نفر از جهادگران قرارگاه امام رضا (ع) در مناطق محروم کردستان خدمات رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۵۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دبیر قرارگاه جهادی، اما رضا (ع) در کردستان گفت: گروه جهادی امام رضا (ع) از ۱۵ مرداد تا ۲۰ شهریور به صورت همزمان در ۵ استان ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان و حاشیه شهر مشهد خدمت رسانی میکنند. خدمت رسانی هزار جهادگر قرارگاه امام رضا (ع) در مناطق محروم کردستان

امید استاد نوروزی در ادامه با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برای اولین بار در کردستان حضور دارند گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفز از جوانان و نوجوانان تهرانی خواهر و برادر کاملا به صورت خودجوش برای خدمت در کردستان ثبت نام کردند که از ۱۵ شهریور ماه در روستا‌های کردستان مستقر شدند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در کردستان خاطرنشان کرد: هدف از هجرت این کاروان لبیک به منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی در روستا‌های کشور است که این جوانان فرمان "آتش به اختیار" را اینگونه تعبیر کردند.

امید استاد نوروزی در پایان با اشاره به اینکه این کاروان ۱۰۰۰ نفری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی خدمت رسانی می‌کنند گفت: فعال کردن گروه‌های کوچک اقتصادی و انتقال ایده به جوانان روستا از دیگر برنامه‌های این گروه است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات