خبرهای داغ:
امام جمعه موقت جاجرم سالروز کودتای رنگی 28 مرداد را به عنوان روز تلخ کشور یاد کرد و گفت : باید ببینم منشا و ریشه اینگونه اتفاقات چیست و باید حواسمان باشد که این واقعه های تلخ دوباره اتفاق نیوفتد.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۵۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : امام جمعه موقت جاجرم سالروز کودتای رنگی 28 مرداد را به عنوان روز تلخ کشور یاد کرد و گفت : باید ببینم منشا و ریشه اینگونه اتفاقات چیست و باید حواسمان باشد که این واقعه های تلخ دوباره اتفاق نیوفتد.

وی با اشاره به اینکه بین دین و دنیا جدایی نیست گفت: یکی از عوامل کودتای بیست و هشت مرداد تفکر غیر دینی بود آنهایی که اندیشه و تفکر سکولاریسم را داشتند باعث شد تا آن اتفاقات تلخ رخ دهد.

موسوی جاجرمی با بیان اینکه کلیسا در غرب جوابگوی سوال های دانشمندان نبود گفت: در غرب مسیحیت تحریف شده بود و عالمان مسیحی جوابگوی شبهات دانشمندان و مردم نبودند به همین خاطر اندیشه سکولاریسم شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام دین اندیشه است افزود : دین اسلام به شبهات جواب می دهد و علم در کنار دین می تواند راهگشای سعادت بشری باشد.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه تفکر سکولاریسم اگر چه از قدیم بوده ولی امروزه بیشتر از غرب نشئت گرفته است گفت : اگر تفکر سکولاریسم در ذهن مسئولین باشد نمی توانند برای کشور کاری کنند.

وی با اشاره به اینکه نصرت الهی با کسانی است که خداوند را یاری کنند گفت : امام خمینی با اتکا به فضل الهی و اعتقاد راسخ به خداوند توانست به پیروزی برسد.

موسوی گفت: اگر می خواهیم بار دیگر از دشمن سیلی نخوریم باید با اتکا به دین و پیروی از ولی فقیه توطئه های دشمن را خنثی کنیم و به دشمنان اسلام سیلی بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها