خبرهای داغ:
شهید سیف الله اینالو خوجالو:
شهید سیف الله اینالو در وصیت نامه خویش آورده است: مادرم ما پرچم دار حسین علیه السلام هستیم و راه حسین علیه اسلام را انتخاب کرد و مانند انصار حسین(ع) از اسلام دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید سیف الله اینالو در یکم فروردین 1342 در روستای فیض آباد از توابع شهرستان بوئین زهرا به دنیا آمد، پدرش حجت الله کشاورز و مادرش تاجمان نام داشت.
شهید سیف الله اینالو تا پیان دوره راهنمائی تحصیلات خود را ادامه داد و در سال 1361 ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد،و به عنوان گروهبان یکم ارتش در جبهه حضور یافت، بیست و پنجم مهر 1363 در تپه های الله اکبر بر اثر اصابت ترکش به سر و دست شهید و کزار این شهید بزرگوار در زادگاهش واقع است.
شهید سیف الله اینالو در وصیت نامه خویش آورده است:
ما پرچم دار حسین هستیم
با درود فراوان به روان پاک شهیدان گاگون کفن وطن عزیزمان خدمت پدر و مادر عزیزم و مادر کمهربانم نور جشمم.
مادرجان در نامه هایتان می نویسید که شما درباره من خیلی ناراحتی می کنید،هیچ گونه ناراحت نباشید من درصحیح و الم هستم و با کفار بعثی تا آخرین قطره خونم جنگ خواهم کرد،تا به یاری خداوند بزرگ این یاوه گویان را از وطن عزیزمان بیرون کنیم.
مادرم ما پرچم دار حسین علیه السلام هستیم و راه حسین علیه اسلام را انتخاب کرد و مانند انصار حسین(ع) از اسلام دفاع خواهیم کرد.
مادرجان این را بدانید که من و همسنگرهایم تصمیم گرفته ایم تا آخرین فشنگ با عراقی هها بجنگیم تا به دین خودان را به اسلام عزیزمان ادا کرده باشیم.
1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها