یادواره شهید عباسقلی حیدری با عنوان آبروی محله در شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۷۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  یادواره شهید محله شهر گوجان با حضور گسترده مردم این شهر برگزار گردید.

 در این برنامه حضور مردم و مسئولین به طور ویژه ای چشم گیر بود چرا که این شهید جوان از محبوبیت خاصی در بین مردم شهر برخوردار است.

در این مراسم معنوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان به ایراد سخن پرداخت و گفت: کسی که همچون شهید در این دنیا زندگی نکند، همچون شهید هم از دنیا نخواهد رفت.

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی، افزود: حضور در مراسم شهدا به نحوی ادای دین به شهداست که می خواهیم همچون شهدا باشیم و راه و مسیر شهدا را بپیماییم وگرنه شهدا به یادواره نیاز ندارند.

حجت الاسلام علوی افزود: شهدا با نثار خون خویش این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در برابر هر گزندی بیمه کرده اند و ملت ایران توانسته در این مدت بسیاری از موانع پیشرفت را بردارد و توطئه های بزرگی را خنثی و دشمنان را مایوس کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا گفت: نه تنها اهل زمین؛ بلکه ملکوتیان هم از جایگاه و منزلت واقعی شهدا در نزد خدا خبر ندارند و برایشان قابل درک و فهم نیست و اینقدر می دانیم که شهادت بالاترین مرگ هاست و آرزوی همه اولیاء الهی بوده است.

وی اظهار کرد: شهدا در منش و روش الگو بودند و اعمال و رفتار و گفتارشان برای خدا خالص شده بود و شهید در نزد خدا از جایگاهی برخوردارست که بسیاری از بهشتیان به مقام و منزلت شهید در بهشت غبطه و افسوس می خورند و حتی انبیاء الهی به احترام مقام شهید از مرکب های بهشتی پیاده می شوند.

ارسال نظرات