معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

باید به سنگر بودن مساجد توجه ویژه شود

باید به سنگر بودن مساجد و همچنین موضوع عید غدیر توجه ویژه شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۱۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد که در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مسجد خانه خدا است، گفت: افتخار ما این بوده که خادم خانه خدا هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به در پیش بودن عید غدیر افزود: حق عید غدیر خم باید به خوبی ادا شود و این عید مبارک باید مورد توجه ویژه همگان باشد.

وی با تاکید بر عدم غفلت از گرامیداشت عید سعید غدیر اظهار داشت: به وجود آمدن داعش و تکفیری‌ها بر اساس همین غفلت‌ها بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مساجد به نام حضرت علی(ع) در روز عید غدیر می‌توانند برنامه احسان را در برنامه‌های خود قرار دهند، تصریح کرد: امید است همه مساجد در این روز مبارک برنامه‌های ویژه‌ای تدارک بینند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه به فرموده امام راحل مسجد سنگر است و این سنگرها باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: در مساجد افزون بر اقامه نماز باید کارهای فرهنگی نیز از این محل آغاز شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مساجد امید محله‌ها و مردم محسوب می‌شود، اظهار کرد: هیأت امنای مساجد باید به انجام امور فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

خدابنده‌لو با تأکید بر اینکه در روز عید غدیر باید در مساجد برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شود، ابراز کرد: باید به سنگر بودن مساجد و همچنین موضوع عید غدیر توجه ویژه شود

ارسال نظرات