خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف شدید بین یک دستگاه اتوبوس و کامیون در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین خبر داد .
کد خبر: ۸۹۰۶۹۱۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف شدید بین یک دستگاه اتوبوس و کامیون در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین خبر داد .
ذوالقدر اظهار کرد : پيرو اطلاع رساني انجام شده به سامانه 125 در ساعت 5 و 47 دقيقه صبح روز سه شنبه 31 مردادماه سال 1396 از وقوع تصادف شدید بین یک دستگاه اتوبوس و کامیون در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان و گروه های امداد و نجات چهار ايستگاه شماره یک باغ دبیر ـ 2 شهید بابایی ـ سه مولوی و پنج پونک را به لاین جنوبی بلوار آیت الله خامنه ای مقابل پمپ بنزین رهسپار کرد .
مدیر عامل سازمان آتش نشانی افزود : در جریان این سانحه رانندگی یک دستگاه اتوبوس در مسیر حرکت از چهار راه ولیعصر بسمت میدان مینودر به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و بشدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده که منجر به محبوس شدن تعداد هفت نفر و مصدومیت 22 نفر از سرنشینان اتوبوس می گردد .
ذوالقدر در ادامه با اشاره به حضور امدادگران اورژانس و هلال احمر در محل حادثه افزود : نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده با توجه به شدت حادثه عملیات جستجو ـ نجات و خارج سازی مصدومین و محبوس شدگان را از سه قسمت و در میان بدنه درهم پیچیده اتوبوس آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و وسایل مخصوص نجات نسبت به خارج کردن مصدومین و رهاسازی تعداد هفت نفر از محبوس شدگان از داخل اتوبوس اقدام کردند و تمامی مصدومین این سانحه رانندگی را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند .
وي در پايان افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل صحنه حادثه و انتقال خودروها به حاشیه بلوار ، محل حادثه را براي بررسي علت تحويل کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگی داده و به ماموريت خود پايان دادند

ارسال نظرات
پر بیننده ها