اردوی تربیتی یک روزه شبکه صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران میانکوه شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۲۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  این اردوی یک روزه با محوریت تربیتی سرمربیان ، مربیان و سرگروهای صالحین حوزه خواهران میانکوه در مکان تفریحی باغ آورگان برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اردل در جمع شرکت کنندگان در این اردو به تإسی از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج و بسیجی، بیان داشت: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسانها ، فداکارترین انسانها و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن این کشور جمع شده اند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، افزود: بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن، افراد متفرق و تنها به یک مجموعه عظیم و منسجم و به یک گروه آگاه، متعهد و بصیر به مسائل کشور تبدیل می شوند؛ مجموعه ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند.

فرمانده سپاه ناحیه اردل عنوان کرد: بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی ناگسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد.

وی، خاطرنشان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می توان در هر قشری از اجتماع جستجو کرد.

جمشیدی در پایان گفت: بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد کرده و هر زمان لازم باشد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود.

خواهر موسوی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران میانکوه گفت: این اردو شامل کلاس های جنگ نرم، اخلاق و توجیه حفاظتی بود.

ارسال نظرات