خبرهای داغ:
15 شهرک و ناحیه صنعتی و 2560 واحد صنعتی جزء و عمده در حال حاضر در استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که این مقدار حدود 85 درصد صنایع فعال استان می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۴۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با بیان این مطلب که 15شهرک و ناحیه صنعتی از گاز طبیعی بهره مند هستند گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تمامی شهرک های صنعتی استان از گاز طبیعی برخوردارند که این نشان از توجه ویژه شرکت گاز به بهره مندی صنایع استان از این انرژی پاک دارد.
وی تعداد واحدهای صنعتی جزء و عمده استان را که تا کنون به شبکه سراسری گاز متصل شده اند بالغ بر 2560 مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد مشترک 681 تعداد در چهار ساله تدبیر و امید گازدار شده اند که معادل 27 درصد کل واحدهای صنعتی گازدار شده قبل از این دولت بوده است.
بوشهری مقدار گاز تحویل شده به صنایع استان به جزء نیروگاه شهید رجایی را در 5 ماهه اول سال جاری 311 میلیون و 115 هزار متر مکعب گاز اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به تعامل خوب و سازنده این شرکت با صنایع استان در زمینه های مختلف اظهار کرد: در راستای حمایت از بخش صنعت، نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال این شرکت تمام توان خود را در زمینه ایجاد زیر ساخت های مناسب، تسریع گازرسانی به صنایع، تعامل مناسب درخصوص وصول مطالبات به کار گرفته است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با رونق گرفتن هرچه بیشتر بخش صنعت شاهد آن باشیم که صنایع استان به عنوان پرمصرف ترین مشتری گاز مطرح شوند که تحقق این موضوع به طور قطع صرفه جویی های اقتصادی و سودآوری صنایع را نیز به دنبال خواهد داشت.
1001/پ30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها