فرمانده انتظامي شهرستان "نير" از دستگيري 2 قاچاقچي خبر داد و گفت: در بازرسي از سواري پرايد مورد استفاده قاچاقچيان محموله 800 ميليون ريالي سيگار خارجي كشف شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سرهنگ "عادل منير" در گفت و گویی اظهار داشت: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مقابله با فعاليت هاي قاچاقچيان و ناامن كنندگان اقتصاد كشور صبح امروز كارآگاهان پليس آگاهي "نير" هنگام گشت زني انتظامي در خيابان "امام خميني (ره)" به يك دستگاه سواري پرايد مشكوك و جهت بازرسي خودرو را متوقف كردند.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي در بازرسي از اين خودرو 169 هزار و 600 نخ سيگار خارجي قاچاق كه بدون مجوز و مدارك قانوني حمل مي شد، كشف و 2 قاچاقچي را در اين رابطه دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "نير" با اشاره به اينكه قاچاقچيان محموله سيگار خارجي قاچاق را از غرب كشور بارگيري و قصد انتقال آن به اردبيل را داشتند، تصريح كرد: ارزش سيگارهاي كشف شده در اين عمليات 800 ميليون ريال اعلام شده است.

سرهنگ "منير" خاطرنشان كرد: قاچاقچيان دستگيرشده با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شده و خودروي مورد استفاده آنان توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد

ارسال نظرات