وی با اشاره به نحوه شهادت شهید محسن حججی و انتشار تصاویر اسارت این شهید در فضای مجازی، گفت: مظلومیت و صلابت در اسارت شهید حججی باعث ایجاد فضای مقاومت و غرور در کشور شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۶۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم سومین روز شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان اظهار کرد: امام خامنه‌ای شهدا را امامزادگان عشق نامیدند و شهادت بالاترین مقامی است که خداوند برای بندگان مخلص خود در نظر گرفته است.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید محسن حججی و انتشار تصاویر اسارت این شهید در فضای مجازی، گفت: مظلومیت و صلابت در اسارت شهید حججی باعث ایجاد فضای مقاومت و غرور در کشور شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: شهید از خدا تمنا می‌کند که بار دیگر به زمین برگردد تا مجدد در راه خدا شهید شود ولی بدبخت‌ها می‌گویند که شهدای مدافع حرم برای پول می‌روند.

مسئول هیات رزمندگان اسلام‌ رامسر بابیان اینکه اهداف، مسیرها را مشخص می‌کند، تصریح کرد: برخی برای رسیدن به قدرت جای شهید و جلاد را عوض می کنند ولی هدف شهید رضایت خدا است نه صرفاً رسیدن به خدا و در این مسیر جان، مال و عزیزان خود را در یک‌طرف و رضایت خداوند را در طرف دیگر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان مدافع حرم در دفاع از ارزش‌ها جانانه درخشیدند، بیان کرد: امروز یک خط مقدم مبارزه با اجانب و دشمنان اسلام توسط لشکر قدرتمند قدس گیلان اداره می‌شود که تاکنون بیست شهید دلاور از گیلان در دفاع از حرمین به فیض شهادت نائل شدند.

سخنران این‌ مراسم ادامه داد: دشمن بداند این ملت دست از اسلام و انقلاب نخواهد کشید و امروز مرز دفاع از اسلام از جغرافیای اسلامی گذشته و بیداری اسلامی در تمام کشورها را قرارگرفته است.


حجت الاسلام تسخیری بابیان اینکه آمریکا می‌داند که در برابر مردان شجاع ایران در مرزهای ایران تاب‌ و توان مبارزه را ندارد، اظهار کرد: اولین مدافع حریم ولایت، انقلاب اسلامی ایران است و تا ابد در مقابل یاوه ‌گویی ‌های استکبار همچون امریکا ایستادگی می‌کند.

وی با اذعان به اینکه آنهایی که در داخل تفکر و منطق آمریکا پیاده می‌کنند از آمریکا بدتر هستند، افزود: روزنامه‌های بی‌قانونی که شهادت و امنیت را مورد هجمه قرار می‌دهند و زیر سؤال می‌برند از امریکا هم بدتر هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در پایان با بیان اینکه پرچم انقلاب، پرچم مبارزه با طاغوت و استکبار در تمام دنیا است، گفت: همه آماده‌ایم که وجودمان را درراه دفاع از حریم ولایت و انقلاب فدا کنیم گرچه در این مسیر هزینه‌های سنگینی هم می‌دهیم ولی این هزینه‌ها چون در مسیر خداوند و ولایت است شیرین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها