یکی از فعالان اقتصادی بسیجی در صنعت طلا در گفتگو با «بسیج»:
مرتضی حیدری گفت: ظهور رقبای مختلف از جمله چالش‌های بازار است ولی استفاده درست از روش‌های جدید، مبتنی بر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و تلاش برای بهبود شرایط و امکانات آموزشی حضور در محیط رقابتی را آسان می‌کند
کد خبر: ۸۹۰۶۹۶۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
                                                                                                                                                       

عدم پیوند بازار و دانشگاه مشکلاتی برای تولید ایجاد کرده استسیدمرتضی حیدری یکی از فعالان اقتصادی در صنعت طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تغییرات سریع اقتصادی ماهیت زندگی و مشاغل افراد را تحت تاثیر قرار داده است. از اینرو دانشگاه باید افرادی را پرورش دهد که به جای حفظ و ذخیره اطلاعات، توانایی طبقه بندی، تحلیل و ترکیب اطلاعات، مهارت‌های ارتباطی و مدیریتی را داشته باشند تا بتوانند با تغییرات سریع فناورانه، صنعتی، اقتصادی همسویی موثری داشته باشند.

 وی با بیان اینکه ارتباط دوسویه بین بازار و دانشگاه باید شکل بگیرد افزود: اقتصاد  کشورمان با محدودیت منابع انسانی زبده  مواجه شده است. از اینرو باید آموزش‌های متنوع و انعطاف پذیری از سوی افراد باتجربه در بازاربه نیروهای انسانی  اعمال شده تا کار را به شکل کیفی‌تر به مشتریان تحویل دهند.

 این فعال اقتصادی در صنعت طلا و جواهر خاطر نشان کرد: ظهور رقبای مختلف از جمله چالش‌های بازار کشورمان است  ولی استفاده درست و مناسب از روش‌های جدید، مبتنی بر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، بکارگیری جذابیت و تلاش برای بهبود شرایط و امکانات آموزشی حضور در محیط رقابتی را آسان می‌کند لذا ارتقای کیفیت کاری و بالا بردن اعتبار علاوه بر اینکه نوعی کمال بخشیدن به فعالان اقتصادی است پاسخگوی جامع تری به چالش‌های رقابتی محسوب می‌شود.

 
ارسال نظرات