خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: باید از نیروهای کارآمد، متدین و معتقد در دولت استفاده شود و معتقد بودن رئیس جمهور و وزرا و اعضای انتخابی دولت به اولویت های کشور یکی از مهم‌ترین موضوعات در روند توسعه کشور است.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۰۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت آغاز به کار دولت دوازدهم و مهم‌ترین انتظارات از آنان اظهار کرد: دولت باید با شناخت کامل از نیازهای کشور در راستای تحقق آن‌ها در جامعه حرکت کند.
وی کارآمدی دولت را عنصری مهم برای تحقق نیازهای کشور دانست و تبیین کرد: امروز دولت می‌بایست به دور از حواشی درصدد رفع نیازهای کشور برآید و برای تحقق دولتی کارآمد تلاش نماید.
این مسئول با بیان این‌که رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین مطالبات مردم است، تصریح کرد: رفع مشکلات معیشتی، موضوع بیکاری، تهاجم فرهنگی و هم‌چنین کاهش معضلات اجتماعی از مهم‌ترین مسائلی است که لازم است دولتمردان آن‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در ادامه تاکید کرد: لازم است دولت دوازدهم تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات جامعه و پیشرفت کشور به کار گیرد.
حجت‌الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفت‌ و گو خاطرنشان کرد: باید از نیروهای کارآمد، متدین و معتقد در دولت استفاده شود و معتقد بودن رئیس جمهور، وزرا و اعضای انتخابی دولت به باولویت های کشور یکی از مهم‌ترین موضوعات در روند توسعه کشور است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها