خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید غلامرضا گل آوراسلام آباد غرب، از حضور جهادگرانی که تجلی‌گاه ایثار شده‌اند در مناطق محروم کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۱۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کمک به هم نوع، ضعفا و فقرا از رسوم پسندیده‌ ایست که در دین و شریعت ما نیز بسیار به آن توصیه شده است، توصیه‌های که نمود آنها، جدای از دین و مذهب فطرت انسانی بشر را به تصویر می‌کشند و جلوه الهی را در انسان به نمایش می‌گذارند.

 

گروه‌های جهادی که این روزها بیش از گذشته از آنها یاد می‌شوند، گروهی از همین انسان‌ها هستند که جلوه حق تعالی را در حرکت های جهادی خود به نمایش می‌گذارند.

مشارکت در پروژه‌های فرهنگی مناطق محروم

گروه جهادی «شهید غلامرضا گل آور اسلام آباد غرب»، از سال ۹۱ با تعدادی از دانشجویان شهرستان اسلام آبادغرب در سطح روستاهای محروم استان شروع به فعالیت های فرهنگی کردند.

این گروه در ساخت کانون های فرهنگی و کانون های قرآن و عترت، بازسازی و مرمت خانه‌های روستائیان فعالیت های چشمگیری داشته و دارند.

 

ایجاد روحیه ایثار و اخلاق اسلامی در جوانان دانشجو

علی همتی، مسئول گروه جهادی شهید غلامرضا گل آور اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه برپایی اردوهای جهادی روحیه ایثار را در جوانان احیا کرده افزود: این حرکت سبب ایجاد اخلاق اسلامی در جوانان شده و در اخلاق و رفتار این جوانان به وضوح قابل لمس است.

وی فعالیت در اردوهای جهادی را یک نوع عبادت دانست و افزود: در این راستا تعدای ازدانشجویان بسیجی به منظور خدمت رسانی و کمک به محرومین به روستاهای اسلام آباد غرب اعزام شدند.

ارسال نظرات