بخشدار دودانگه:

آموزش دیابت و تغذیه و ارائه ویزیت رایگان به روستاییان سنگده ساری برگزار می شود

جهانبخش عشوری در گفتگو با بسیج از آموزش دیابت، تغذیه و ویزیت رایگان پزشکان متخصص 13 رشته پزشکی در روستای سنگده بخش دودانگه ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۱۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازنداران ، جهانبخش عشوری در گفتگو با بسیج از آموزش دیابت، تغذیه و ویزیت رایگان پزشکان  متخصص 13 رشته پزشکی در روستای سنگده بخش دودانگه ساری خبر داد.

 بخشدار دودانگه اظهار داشت: با همت  جمعیت هلال احمر استان مازندران و همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، تیم های تخصصی پزشکی در بخش های تخصصی قلب و عروق، ارتوپدی، اطفال، عمومی، جراح مغز و اعصاب، روانشانس، داخلی، تغذیه، جراح عمومی، پرستار، زنان و زایمان، ماما و دندانپزشک بعداز ظهر پنجشنبه دوم شهریور ماه وارد روستای سنگده خواهند شد و ضمن ویزیت رایگان  روستائیان ، بر اساس تشخیص پزشک، امکانات دارویی نیز  ارائه می دهند.

عشوری با اشاره به اینکه موسسه خیریه همت عالی در این امر بزرگ همکاری می کند گفت: این برنامه از ساعت پانزده(3 عصر) پنجشنبه دوم شهریور 96 در مسجد 14 معصوم علیه السلام سنگده ساری واقع در 100 کیلومتری جنوب مرکز استان  برگزار و قرار است از تمام مراجعه کنندگانویزیت به عمل آید.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با تشکر از اقدام سازمان هلال احمر، جامعه پزشکی، موسسه همت عالی و بخشدار منطقه مبنی بر فراهم سازی مقدمات و حضور متخصصین پزشکی برای ویزیت رایگان  روستائیان، غافل نباید شد که به لحاظ برخورداری سنگده از  بالاترین جمعیت روستایی دودانگه ، اختصاص تنها نیم روز به این امر نمی تواند برای عمل به هدف مورد نظر در این روستا کفایت کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار