خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی قزوین مهم ترین وظیفه برای پزشک بسیجی را بحث روحیه جهادی و حضور در مناطق محروم دانست.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۲۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

محمد طایفه مسئول بسیج جامعه پزشکان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت روز پزشک برنامه های بسیج جامعه پزشکان در این هفته را اینطور تبیین کرد: برنامه بسیج جامعه پزشکان اعم از مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی، مراسمات در سطح کانون ها، اعزام تیم پزشکی به روستای گرکین و مراسم تجلیل از پزشکان دادگر در روز پنج شنبه 2/6/1396 و همچنین فضاسازی ها در این خصوص مصوب شده اند.
وی در رابطه با وظایف پزشکان بسیجی اذعان کرد: پزشکان، ماموریت اصلی که در حوزه سلامت دارند، روحیه جهادی و حضورشان در مناطق محروم می باشد. شایان ذکر است که پزشکان می بایست در کنار فعالیت های اداری بخشی از زمان خود را صرف ویزیت های رایگان در مناطق محروم و حتی سطح شهر برای افراد بی بضاعت و کم بضاعت کنند.
طایفه در ادامه افزود: خوشبختانه اینگونه روحیات در وجود پزشکان دیده می شود و در کنار فعالیت های تخصصی خود در حوزه بهداشت و درمان درک خود از شرایط بیماران محروم را نیز تقویت کنند و البته به بحث روحی و روانی هم توجه داشته باشند.
مسئول بسیج جامعه پزشکان در پایان اضافه کرد: فعالیت پزشکان و شرایط تحصیل در این حوزه نسبت به سالهای پیشین سیر بهتری داشته است و خوشبختانه با این وجود پزشکان پای بند به ارزش ها هم تعداد قابل توجهی دارند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها