خبرهای داغ:
مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه تاکید کرد:
مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه با اشاره به شاخصه‌های موفقیت روحانیت خطاب به روحانیون تاکید کرد: ما باید بدون تفسیر، رای و فرامین رهبری را اجرا کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امروز چهارشنبه مراسم افتتاحیه دوره آموزشی روحانیون مستقر در اردوگاههای راهیان سراسر کشور با حضور ۱۰۰ نفر از روحانیون سراسر کشور در مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار گردید.

 

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه  در این مراسم گفت: بهترین دوران زندگی بنده وقتی بود که در بین طلاب و روحانیون معظم در مناطق عملیاتی و راهیان نور حاضر بودم و از روایت گری راویان روحانی و غیر روحانی استفاده می کردیم.

 

وی متذکر شدد: باید شاکر این نعمت بزرگ باشم و هرچه نعمت بزرکتر و معنوی تر باشد شکر گزاریش هم بیشتر است. نعمت اسلام قرآن سلف صالح انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)را داریم شهداء را داریم باب مفتوح شهادت را داریم سربازی دین و سرباز شهداء اینها همه اش شکر مضاعف طلب می کند.

 

مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه یادآور شد: موثرترین عنصر در شکل گیری ادامه و استحکام و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و راس العلل بدون تردید، سازمان روحانیت و حوزه های علمیه بوده و هستند.

 

وی در ادامه به شاخصه های موفقیت روحانیت اشاره کرد و افزود: اول روحیه معنوی و عرفان الهی توجه به ذات الهی است که در سیمای شهید ری شهری، جعفری و دیگر شهدا به خوبی قابل لمس است.

 

 حجت الاسلام ایرانی دومین شاخصه را بصیرتی عنوان کرد که به واسطه ی معارف الهی و فرامین حضرت امام ره شکل گرفت و اذعان داشت: مهمترین عامل بصیرت ولایت مداری است که باید بدون تفسیر رای و فرامین رهبری را اجراء کنیم.

 

مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه مهم ترین وظیفه بسیج طلاب را بصیرت افزایی بیان کرد و یادآور شد: طلبه در گذشته دو بال پرواز اخلاق و علم برایش کافی بود ولی امروز اگر بصیرت نباشد شک نکنید به راحتی طعمه دشمن می شوند، بلند گوی دشمن شده و مهاجم به ارزشها و نقلاب اسلامی می شوند.

 

وی تصریح کرد: عافیت طلبی یک آفت جدی برای حوزه های علمیه است رهبر انقلاب (مدظله العالی)در این خصوص بارها تذکر داده است که نگذارید حوزه سکولار شود.

 

مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه در پایان گفت: شهید مطهری ها، مفتح ها و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) کانون انقلاب اسلامی بوده و هستند.

ارسال نظرات