خبرهای داغ:
از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان مسجد فعال و نمونه در همایش روز جهانی مسجد در نهبندان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۲۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت سی ام مرداد ماه روز جهانی مسجد که با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مسئولین و جمع کثیری از فعالان حوزه مساجد شهرستان نهبندان اعم از ائمه جماعات، هیات امناء، خادمین، فرمانده هان پایگاه های بسیج و مدیران فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برگزار گردید از علی اکبر علیرضائی به عنوان فرمانده نمونه پایگاه بسیج محلات تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی(ع) نهبندان

این مراسم همزمان با روز جهانی مسجد درمحل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار و از مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان به عنوان مسجد نمونه تقدیر بعمل امد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)ضمن تبریک روز جهانی مسجد گفت: در میان معابد و اماکن مذهبی ادیان زنده دنیا مسجد تنها عبادت‌گاهی است که از نظر شکل و فرم، معنا، محتوا و عملکرد ظاهر و باطن آنچنان از ظرفیّت و پتانسیل گسترده و بالایی برخوردار است که می‌تواند به‌عنوان نماد وحدت و انسجام معرفی شده مورد توجه برنامه‌ریزان فرهنگی قرار گیرد.

تجلیل از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی(ع) نهبندان

ارسال نظرات
پر بیننده ها