خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و به وظیفه خود در هر شرایطی باید بتوانند که عمل کنند، عدم حضور آنها در صحن علنی مجلس کار بی معنی ای است که اگر مورد توافق قرار گیرد آبرو ریزی است.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

رستم قنبرلو استاد دانشگاه های استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص پیشنهاد نمایندگان برای قانون ممنوعیت ورود عکاسان به صحن علنی مجلس اظهار کرد: کار نمایندگان بسیار تحقیر آمیز بوده است اگر نه عکاسان بی تقصیرند.
وی ادامه داد: اعضای مجلس نمایندگان مردم هستند و مردم باید از طریق عکس، فیلم و یا هر چیز دیگری از مواضع نمایندگان و رفتار آنها آگاه شوند.
این کارشناس مسائل سیاسی تبیین کرد: ممنوعیت ورود عکاسان برای سرپوش گذاری بر رفتار خود نمایندگان است، مطرح کردن این عکس العمل نیز ناراحت کننده است.
قنبرلو تقوا را اصلی ترین ویژگی نمایندگان عنوان کرد و گفت: تقوا داشتن به این معنا است که اگر 24 ساعت از عمل ما فیلم گرفته شوند و به نظر عموم برسد احساس شرمندگی نکنیم.
وی گفت: انتظار داریم عمل نمایندگان هوشیارانه تر باشد و تلاش کنند اقداماتی را در مجلس انجام دهند که شرمندگیشان را در پیش نداشته باشد.
استاد دانشگاه های قزوین در خاتمه اذعان کرد: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و به وظیفه خود در هر شرایطی باید بتوانند که عمل کنند، عدم حضور آنها در صحن علنی مجلس کار بی معنی ای است که اگر مورد توافق قرار گیرد آبرو ریزی است.
1005/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها