مسئول بسیج کارمندی سپاه آذربایجان شرقی در آستانه هفته بسیج کارمندی و هفته دولت در جمع خبرنگاران، حضور بسیج کارمندی را در نهادها تاثیرگذار خواند و گفت: این تشکل از بسیج نیز باید تمدن نوین اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۴۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری افزود: لاش فرماندهان همه حوزه های کارمندی این است که ادارات را به شرایطی برسانند که در شان انقلاب اسلامی باشد هرچند ممکن است در این راه نیز موانع و مشکلاتی پیش رو باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 25 حوزه کارمندی در سطح استان داریم، افزود: 368 پایگاه در سطح ادارات استان در این حوزه ها دایر بوده و بسیجیان در آن فعالیت دارند.

اسکندری به وجود کارگروه‌های تخصصی در بسیج کارمندی اشاره و بیان کرد: قوی‌ترین کارگروه بسیج کارمندی استان کارگروه مقابله با مفاسد اداری است و کارگروه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی-سیاسی، بانوان و خانواده و  نیز از دیگرکارگروه‌های مهمی هستند که بخش اعظمی را مخاطبان این حوزه را شامل می شوند.

وی هماهنگی با دستگاه‌های نظارت را از نیازمندی ها و دغدغه های مهم بسیج کارمندی چراکه برای ریشه کنی فساد اداری به هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و قضایی نیاز داریم و امروز این نهادها، بسیج کارمندی را از بازو های اصلی مبارزه با مفاسد اداری قبول دارند.

اسکندری وجود و فلسفه بسیج را خدمت به محرومان دانست و اظهارداشت: در این خصوص در 18روستای محروم هماهنگی های برای حضور مدیران در این روستاها صورت گرفت تا مردم مستقیم مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

فرمانده بسیج کارمندی آذربایجان‌شرقی دغدغه دیگر این تشکل را احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نام برد و اضافه کرد: مهم ترین مساله برای امر به معروف در نهادها و ادارت ترویج نماز، حجاب و عفاف و تکریم ارباب رجوع است.

 

ارسال نظرات