خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما امروز در جنگ سخت و نیمه سخت هیچ نگرانی نداریم زیرا قدرت بازدارندگی ما به سطحی رسیده است که نه تنها ما نگران رویارویی با زورگویان نیستیم بلکه دشمن نگران قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ عبدالله عین‌علی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرگز اظهار داشت: استکبار جهانی همواره از 3 راه جنگ سخت، نیمه‌سخت و جنگ نرم در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است .

وی افزود: ما امروز در جنگ سخت و نیمه سخت هیچ نگرانی نداریم زیرا قدرت بازدارندگی ما به سطحی رسیده است که نه تنها ما نگران رویارویی با زورگویان نیستیم بلکه دشمن نگران قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ عین‌علی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و ذکر این نقل قول از ایشان فرموده‌اند "حاضرم جانم را برای حفظ فرهنگ فدا کنم" اظهار داشت: جنگ نرم همواره نگران‌کننده است و از دست رفتن پایه‌های فرهنگی، هویت و ارزش‌ها را از جامعه اسلامی می‌گیرد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با همه توان برای شکستن خط فرهنگی جامعه متمرکز شده و با همه ابزارها و امکانات در بحث فرهنگی علیه ما می‌جنگد که تا اندازه ای هم موفق بوده است زیرا باورهای بسیاری از مردم ما را تغییر داده که سگ‌گردانی و وارد کردن سگ و دیگر حیوانات به زندگی شخصی از مصادیق اثرات برنامه‌های دشمن برای فروپاشی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: همیشه منتظر اقدام و عمل مسئولان نباشیم و مادران و پدران و پایگاه‌ها و ائمه جماعت مساجد باید حساس باشند و امروز باید نحوه ارتباط و استفاده فرزندان با اینترنت و فضای مجازی به صورت مستمر پایش شود.

در این مراسم با حکم فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، از زحمات مجید زمانی تقدیر و روح الله ابطحی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرگز منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها