مراسم تحلیف اعضاء جدید شورای شهر نورآباد برگزار شد

مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر نورآباد، دلفان با حضور جعفرطولابی فرماندار این شهرستان، غلامی معاون فرماندار و اعضای شورای شهر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ امروز مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر نورآباد، دلفان با حضور جعفرطولابی فرماندار این شهرستان، غلامی معاون فرماندار و اعضای شورای شهر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه جعفر طولابی فرماندار دلفان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علی‌ها و تبریک فرارسیدن هفته دولت و همچنین تبریک آغاز بکار شورای شهر طی سخنانی مطالبی را در خصوص نقش و جایگاه شورا‌ها بیان کردند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضا افزود: شرط اولیه موفقیت عمل به قانون و مقررات و انجام امورات با محوریت قانون است که پیشرفت به همراه دارد.

فرماندار تصریح کرد: شرح وظایف شورا‌ها و جایگاه خطیر و حساس آن ضرورت تعامل، همبستگی و انسجام شورا را می‌طلبد.
طولابی تعامل با مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و عموم مردم و همچنین حفظشان و جایگاه شورا را ازجمله شرایط اساسی جلب اعتماد مردم و مسئولین برشمرد.

وی در ادامه از شورا‌ها خواست در تصمیم‌گیری‌های عمران و خدمات به شهروندان کارشناسی شده و با حفظ مصالح عمومی شهر، شهروندان، شهرداری و مطابق قوانین و مقررات و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای عمل کنند.

فرماندار اظهار داشت: شهر نورآباد دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه‌ای است که می‌توان با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار‌های مناسب موجب درآمدزایی و تأمین منابع هزینه‌ای شهرداری را فراهم کرد.

طولابی در پایان از اعضا خواست که در انتخاب شهردار تجربه، توانمندی، تخصص و در متن کار بودن را ملاک قرار دهند.
 
گفتنی است که در این مراسم جناب آقای سید حرمت اله مشعشعی به‌عنوان رئیس، آقای مولا علی نژاد نائب رئیس و آقای حسن کورانی به‌عنوان منشی انتخاب شدند.
 
بنابراین گزارش؛ در این جلسه همچنین علی رضائیان به‌عنوان نماینده شورای شهرستان انتخاب شد و شورای جدید در اولین اقدام خود محمدحسین ستاری را کنار گذاشت و هوشنگ نوری که معاونت شهرداری نورآباد را به عهده دارد تا انتخاب شهردار اصلی به‌عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار