خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان؛

افق ذرآمدی ما کسب کمکهای 900 میلیاردی در استان است / بالغ بر 106 هزار نفر در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت:امروز بالغ بر 106 هزار نفر در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند که این رقم نسبت به استانهای دیگر بسیار محدود میباشد و نمی توان همه نیازمندان استان را تحت پوشش قرار داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۸۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان عصر امروز امان الله حسین پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه این استان گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی مردمیست و وظیفه دارد تا با جلب درآمد از خیرین و کمک آن به نیاز مندان باعث رفع محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه گردد.

حسین پور به کمک 43 میلیادی مردم گلستان به نیازمندان در سال قبل اشاره و افزود:با اعتماد سازی و شفاف سازی و ایجاد راهکارهای مناسب می بایست  زمینه جذب هر چه بیشتر کمکهای خیرین را فراهم آوریم.

 امان الله حسین پور افزود: امروز بالغ بر 106 هزار نفر در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند که این رقم نسبت به استانهای دیگر بسیار محدود میباشد و نمی توان همه نیازمندان استان را تحت پوشش قرار داد لذا امید است با افزایش کمکهای مردمی بتوانیم افراد بیشتری از نیازمندان را تحت پوشش و کمک رسانی قرار دهیم .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در ادامه در خصوص طرح مسکن مهر افراد مستمند و نیازمند افزود:بدهی مسکن مهر روستاییان و افراد کم درامد را قرار بود دولت پرداخت نماید که متاسفانه تا این لحظه اقدامی صورت نگرفته است و امید است این اقدام توسط دولت انجام گردد.

 حسین پور با اشاره به اینکه افق درامدی ما کسب کمکهای 900 میلیاردی در استان است افزود: با همگرایی بین دستگاهها ، مردم و فرهنگ سازی مناسب ، باید انگیزه را برای انجام فریضه مقدس انفاق بیشتر نماییم و رسانه ها در این مهم نقش بسیاری می توانند داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها