فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بسیجیان عقبه سپاه در ماموریت ها هستند

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین استانی جشنواره مالک اشتر سپاه استان با بیان اینکه بدنه سازمانی اگر پرتلاش نباشد، سازمان به اهدافش نمی رسد بسیجیان را نیروهای پرتلاش سپاه و عقبه آن در ماموریت ها خواند.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۹۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: سپاه با این نیرو مردمی که عمده قوای آن است در برابر نبردهای ترکیبی، امنیتی و جنگ نرم مقابله می کند، نیرویی که با تدبیر امام راحل شکل گرفت و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تقویت و راهبری می شود.

وی وحدت و انسجام نیروها را مهم ترین اساس در اقتدار ملی خواند و اظهارداشت: امروز نیاز به وحدت نیاز اقتدار نظام است و هرچه نیروها با یکدیگر تعامل و همدلی داشته باشند به همان میزان نظام دارای بازدارندگی خواهد بود.

کریمیان برگزاری جشنواره مالک اشتر را نیز نشان دادن توانمندی ها و تعاملات رده های مختلف عنوان و بیان کرد: تعاملات رده های سپاه عاشورا در همه سطوح نواحی و استان در حد عالی است و همین موجب موفقیت سپاه عاشورا شده است.

جشنواره استانی مالک اشتر سپاه عاشورا با معرفی منتخبین در رده های مختلف سپاه و بسیج نواحی سطح آذربایجان شرقی در سالن شهدای سپاه عاشورا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار