مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری لرستان:

ایران یک قدرت بین‌المللی و جهانی است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری گفت: با تلاش شهیدانی همچون تهرانی مقدم در عرصه فن‌آوری نظامی و موشکی به توفیقات خوبی رسیدیم که امروز ایران را به یک قدرت بین‌المللی و جهانی رسانده است.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۲۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید محمد شاهرخی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری در جلسه دوره تربیت و تعالی و نشست بصیرتی حوزه بسیج شهدای بیرانشهر گفت: یکی از گواهان روز قیامت شهدا هستند.

وی بابیان اینکه شهدا زنده هستند و کسانی که درراه خدا به شهادت می‌رسند نزد خداوند دارای روزی هستند بیان کرد: دشمن از اویل پیروزی انقلاب دنبال ساقط کردن آن بود، اما نتوانست و یکی از مهم‌ترین عوامل حیاتی انقلاب شهدا بودند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج ناحیه عشایری اظهار کرد: دشمن در حوزه جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس و ترور شخصیت‌هایی که هسته اولیه انقلاب بودن را مورد هدف قرارداد که از جنگ بهره‌ای نبردند.

وی بابیان اینکه به برکت خون شهدا که تلاش کردند امنیت و آسایش در کشور حاصل شود عنوان کرد: با تلاش شهیدانی همچون تهرانی مقدم در عرصه فن‌آوری نظامی و موشکی به توفیقات خوبی رسیدیم که امروز ایران را به یک قدرت بین‌المللی و جهانی رسانده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در بحث جنگ نرم دنبال به فساد کشاندن جامعه از طریق رواج دادن بی‌عفتی زنان و بی‌غیرتی مردان است.

شاهرخی اضافه کرد: ما نباید در برابر این شبیخون فرهنگی بی‌خیال باشیم و باید کار‌های فرهنگی در چارچوب شرع اسلام و نظام انجام دهیم.

مسئول دفتر، ولی فقیه در ناحیه عشایری تأکید کرد: ما باید هشیار باشیم و بصیرت خود را بیشتر و گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار