مردم ازنا جهت پیگیری مطالبه خود از مسئولین شهرستان در خصوص جاده چهار بانده ازنا و شازند دست به اعتراض زدند که تا الآن هم ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۲۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاده ازنا-شازند یکی از پرخطرترین جاده‌های کشور است که شهرستان ۷۵ هزارنفری ازنا در استان لرستان را به شهرستان شازند در استان مرکزی وصل می‌کند.

این جاده که در بین مردم و رانندگان به جاده مرگ شهرت یافته در طول سال‌های گذشته همواره تیتر رسانه‌ها بوده و کمتر هفته یا ماهی بوده که شاهد تصادفات مرگ‌بار در آن نباشیم.

 اعتراض مردم ازنا به جاده مرگ

محور ازنا - اراک که ۸۰ کیلومتر است در ابتدای امر برای ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان‌های ازنا و شازند ایجاد شد اما بعدها هموار بودن جاده و کاهش زمان، انگیزه‌ای شد تا رانندگان خودروهای سنگین این مسیر را برای ادامه سفر خود انتخاب کنند.

اما در  سال‌های اخیر با افزایش حجم تردد در  محور ازنا – شازند شاهد تصادفات مکرری هستیم به‌طوری‌که ۸۰ درصد تصادفات شهرستان در محور ازنا - شازند رخ می‌دهد و این مسیر به‌ یکی از حادثه‌خیزترین جاده‌های‌ استان لرستان تبدیل‌شده است.

اعتراض مردم ازنا به جاده مرگ

مردم ازنا جهت پیگیری مطالبه خود از مسئولین شهرستان در خصوص جاده چهار بانده ازنا و شازند که در سال 91 کلید خورد اما تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است و مردم ازنا در محور ازنا و شازند عزیزان خود را ازدست‌داده‌اند.

اعتراض مردم ازنا به جاده مرگ

 سه روز پیش طی تصادف در این محور شش جوان از همشهریان ازنایی کشته شدند و مردم برای پیگیری مطالبه از مسئولین دست به اعتراض زدند که تا الآن هم ادامه دارد.

اعتراض مردم ازنا به جاده مرگ

مردم ازنا به اعتراض به پروژه ناتمام دو باند شدن محور ازنا -اراک جاده را بستند و ترافیک سنگینی را در محور ایجاد کرده‌اند و تاکنون نیز هیچ مسئولی از شهرستان ازنا یا استان به‌جز جانشین فرمانده سپاه پاسداران و فرماندهی نیرو انتظامی در جمع معترضان حاضر نشده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات