مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مراکز درمانی طرف قرارداد با این کمیته

در مراکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان زنجان که شامل پزشکان عمومی و متخصص، آزمایشگاه، کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان‌ها خدمات درمانی موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۲۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم تجلیل از پزشکان خانواده و متخصص و مدیران داروخانه های طرف قرار داد، با اشاره به اینکه مهم‌ترین نعمت خداوند سلامتی است، گفت: پزشکان سفیران سلامتی در جامعه هستند و با نیت خیر خود به احیای بیماران کمک کرده و صدقه جاریه‌ای از خود برجای می‌گذارند.

هدایت صفری بابیان اینکه سالمندان و بیماران صعب‌العلاج، خاص و سرطانی از گروه‌های مددجویی تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با رسیدگی اثربخش به سالمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد بسترهای لازم برای ارتقاء سطح سلامت  گروه‌های مختلف مددجویی را فراهم کنیم .

وی در ادامه اظهار داشت: همراهی جامعه پزشکی با کمیته امداد در حوزه ارتقاء سطح سلامت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بسیار مؤثر و راهگشا است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در قالب طرح پزشک خانواده خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده موجب می‌شود مشکلات درمانی خانواده‌ها شناسایی‌شده و از بار مراجعات آن‌ها به سایر مراکز درمانی کاسته شود و هزینه‌های درمانی جامعه هدف کاهش یابد.

صفری به همکاری ۹۴ مرکز درمانی با کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مراکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان زنجان که شامل پزشکان عمومی و متخصص، آزمایشگاه، کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان‌ها خدمات درمانی موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.

وی از بهره‌مندی هشت هزار و ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از خدمات بیمه‌ای این نهاد خبر داد و گفت : کمیته امداد به‌عنوان یکی از سازمان‌های بیمه‌گر در کشور وظیفه صیانت از سلامت خانواده‌های تحت حمایت خود را بر عهده دارد.

صفری افزود : درمجموع برای کمک به تأمین هزینه‌های درمانی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بیش ازهشت میلیارد ریال در چهارماهه ابتدایی سال جاری هزینه شده است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی برای تبدیل کارت‌های درمانی به دفترچه‌های درمانی اشاره کرد و افزود :در تلاش هستیم با هماهنگی و مجوز مرکز با اجرای این طرح کرامت خانواده‌های تحت حمایت را ارتقا داده و خدمات الکترونیک در حوزه درمان به جامعه هدف را توسعه دهیم.

ارسال نظرات