مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

اولین شب شعر در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد

اولین شب شعر، زمینه شناسایی و معرفی شعرای جامعه کار و تلاش کشور و آثار ادبی با هدف ترویج ادبیات اجتماعی کار در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۲۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری اولین شب شعر با هدف ترویج ادبیات اجتماعی کار خبر داد و گفت: همانطور که میدانیم ابعاد گسترده شب شعر و ادبیات از دیرباز سیطره وسیعی در میان اقشار مختلف جامعه ایران اسلامی داشته و شعرا با استفاده از هنر شعر، مسائل اجتماعی و چالش های فرهنگی جامعه را به تصویر کشیده اند.

مجتبی بازرگان افزود: به همین منظور دفتر اداره کل امور فرهنگی با هدف ترویج ادبیات اجتماعی کار در نظر دارد با برگزاری اولین شب شعر، زمینه شناسایی و معرفی شعرای جامعه کار و تلاش کشور و آثار ادبی آنان را فراهم آورد.

وی اظهار داشت: این شب شعر در محورهای، بیان جایگاه اجتماعی نیروی کار، اهمیت تلاش و کوشش و تقدس آن، خدمت به خلق از طریق خیر جمعی، ترویج نشاط اجتماعی، ایمان راسخ، حمیت و غیرت دینی، تمسک به اهل بیت سلام الله علیهم، وجدان کاری و مسئولیت پذیری و وطن پرستی برگزار می گردد.

بازرگان تصریح کرد: در این راستا شاعرانی که در واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال به کار دارند می توانند نسبت به ارسال آثار ادبی خود اقدام نمایند.

گفتنی است اولین شب شعر در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار