برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش در منطقه زنجانرود

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه زنجانرودبا محوریت پروژه مهر و با حضور اعضا در محل اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۲۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، گزارشي از اقدامات انجام شده جهت اجراي مصوبات جلسه قبلي را ارائه و سپس دستور كار جلسه چهارم را اعلام نمود.

محمد ابراهیم بهرامیان ضمن تأکید بر اهمیت پروژه مهر خواستار همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی منطقه با آموزش و پرورش در راستای ایجاد شرایط مناسب و رسیدن به آمادگی کامل جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید شد.

همچنین در این جلسه محمدرضا هادوی بخشدار منطقه زنجانرود طی سخنانی بر ضرورت آماده سازی مدارس منطقه جهت شروع سال تحصیلی 97-96 تأکید کرد و گفت: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه می بایست با قرار دادن امکانات موجود، در اجرای پروژه مهر، آماده سازی مدارس و رسیدن به اهداف مورد نظر مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش منطقه زنجانرود گزارشی از وضعیت اجرای پروژه مهر، وضعیت نیروی انسانی منطقه، وضعیت استقرار مدارس، طرح هجرت 3، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه های هفته دفاع مقدس را برای اعضا ارائه نمودند.

ارسال نظرات