به منظور ایجاد انس و الفت؛فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد و چند نفر از پایوران ناحیه با برادر خداپرست از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۴۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ زارع کمالی در این دیدارضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره) وشهدای والا مقام گفت: یقیناً اقتدار، استقلال و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره رشادت‌های این عزیزان و همه ایثارگرانی است که دردفاع از آب و خاک و امنیت این سرزمین صحنه‌هایی بی بدیل و جاودانه را از شجاعت و فداکاری و ایثار خویش، خلق نمودند. وی در ادامه افزود:آزادگان عزیز که یادگار شهداء، جانبازان و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند در این بین نقشی جاودان در ترویج اهداف انقلاب اسلامی داشته و با مقاومت در برابر شکنجه‌ها و اذیت و آزار دشمنان طعم شیرین پیروزی در کام ملت عزیزمان را به ارمغان آوردند و به تأسی از مولا و سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) نمادی از درس آزادگی و سرافرازی هستند.
چه زیبا فرمودند: امام عزیزمان: اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آن‌ها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.
ارسال نظرات