صبح امروز مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۴۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان،  مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
هادی مقیمی در این مراسم ضمن تبریک به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر از حضور حماسی مردم شریف اردکان در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
فرماندار اردکان گفت: مهمترین وظیفه شورا پیگیری حقوق شهروندان در چارچوب قانون و مقررات با توجه به امکانات و مقدورات موجود است.
وی افزود: بدون تردید وظیفه اصلی شورا برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین و کمک به حفظ آرامش و امنیت در سطح جامعه است.
مقیمی با اشاره به سوابق اعضای جدید شورای شهر اردکان اظهار داشت: این سوابق نوید دهنده این است که در چهارسال آینده شهر اردکان شاهد توسعه متوازن باشد و بتواند مطالبات شهروندان را پاسخ دهد.
وی گفت: هرچند بخشی از اعتبارات شهرداری کاهش یافته است، اما می‌توان با مدیریت صحیح و با اولویت بندی پروژه‌ها و اجرای پروژه‌های مناسب این نقص را جبران کرد.
فرماندار اردکان تأکید کرد: کار شورای شهر و شهرداری فقط ساخت پروژه‌های عمرانی نیست و باید به موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز توجه بیشتری شود.
وی اظهار داشت: شهر اردکان بر اثر توسعه صنعتی شاهد حضور مهاجرین است و لازم است که در این حوزه نیز کار‌های خوبی انجام شود.
هادی مقیمی ضمن تشکر از تلاش‌های اعضای شورای چهارم و شهردار سابق برای اعضای جدید شورای شهر آرزوی موفقیت کرد و گفت: باید در جهت اعتماد مردم به نهاد شورای شهر تلاش کنید و ضمن عمل به قانون، مردم را در جریان جلسات و برنامه‌های شورا قرار دهید.
در این مراسم پس قرائت سوگندنامه توسط اعضای شورا، هیئت رئیسه سنی تشکیل شد و عباس امیری بهعنوان رئیس سنی شورا انتخاب و سپس انتخابات هیئت رئیسه شورای پنجم شهر اردکان برگزار شد.
بر این اساس، محمدعلی مروتی بعنوان تنها نامزد سمت ریاست شورا با ۶ رأی موافق و یک رأی مخالف به مدت یکسال بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر اردکانانتخاب شد و شهرام گل بعنوان نایب رئیس، سیدمحمد حسینی پور (دانشگاه) بعنوان خزانه دار، حسن رضاپور و محمدجواد شاکرهم به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه شورا انتخاب شدند.
همچنین در این جلسه عباس امیری به مدت ۴ سال بعنوان نماینده شورای شهر اردکان در شورای شهرستان انتخاب شد.
ارسال نظرات