نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه‌ی کارکنان خواهر سپاه قدس گیلان گفت: خداوند متعال وعده داده است که اگر شخصی با قرآن مانوس باشد خداوند نیز به او روزی فراوان می‌بخشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۶۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر سه‌شنبه 31مرداد شانزدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه‌ی کارکنان خواهر سپاه قدس گیلان در حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد که حجت الاسلام غلامحسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاحیه‌ی این مسابقات به بیان جایگاه قرآن کریم در زندگی روزمره‌ی پاسداران سپاه قدس گیلان پرداخت.

وی با بیان احادیث و روایات در باب اهمیت قرآن کریم پرداخت و گفت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند قرآن نوری است که هرگز خاموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام تسخیری به بیان اینکه قرآن کتاب محکم است و هیچ خطایی در آن راه ندارد، افزود: متاسفانه در زندگی روزمره‌مان از قرآن فاصله گرفته‌ایم، این وعده‌ی خداوند متعال است که اگر در زندگی روزمره‌مان با قرآن مانوس باشد تحول بزرگی در زندگی خواهیم داشت.

وی به جایگاه قرآن در امورات روزمره‌ی زندگی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال وعده داده است که اگر شخصی با قرآن مانوس باشد خداوند نیز به او روزی فراوان می‌بخشد.

ارسال نظرات