خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدی فر مسئول ستاد اقامه نماز در استان با تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت زهرا  س گفت: ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)  با یک مراسم ساده و در اوج شادی و معنویت آغاز شد که نتیجه و ثمره ی آن وجود فرزندانی بزرگ ، برجسته و شجره طیبه و طاهر که نسلی از پاکان و معصومان (ع)  می باشد.  
کد خبر: ۸۹۰۷۲۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

همایش ازدواج در سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت زهرا س در نمازخانه  شهدای گمنام تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه ع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج : حجت الاسلام احمدی فر مسئول ستاد اقامه نماز در استان با تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت زهرا  س گفت: ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)  با یک مراسم ساده و در اوج شادی و معنویت آغاز شد که نتیجه و ثمره ی آن وجود فرزندانی بزرگ ، برجسته و شجره طیبه و طاهر که نسلی از پاکان و معصومان (ع)  می باشد.  
این ازدواج آسمانی و زیبا یک الگویی برای جوانان و زوج های جوانی است که می خواهند زیر یک سقف و در کنار هم زندگی کنند و یک عمر زندگی پر از شادی ، معنویت و پر نشاط ایجاد و فرزندانی مومن ، عاقبت بخیر و اثرگذار در جامعه تربیت و رشد دهند.

وی در ادامه بیان داشت :نکاتی که از زندگی و ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام علی (ع) می توان مشاهده کرد که از جمله ی آنها  صداقت ، راستگویی ، احترام متقابل ، سادگی در ازدواج ، قناعت و صبر کردن ، ایثار و از خودگذشتگی ، تقسیم کارهای خانه می باشد که هر کدام از این نکات می تواند الگویی برای  همگان قرار گیرد .

احمدی فر در ادامه افزود: با تاسف فراوان باید گفت،یکی از مشکلات خانواده های امروز کم رنگ شدن فرهنگ گفتگو است به گونه ای که به شهادت بیشتر زن و شوهرهای ایرانی روزانه حتی نیم ساعت هم با هم صحبت نمی کنند همین اندازه از گفتگو هم بیشتر درباره مسائل اقتصادی خانواده است.

وی در پایان گفت:مهم‌ترین عاملی که سبب تفاهم و همکاری اعضای خانواده می‌گردد، وجود روحیه‌ی مشورت و گفتگودر خانواده است که در عین ایجاد خانواده‌ای مستحکم و صمیمی، بهترین محافظ در برابر مشکلات و موانع زندگی نیز هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها