معاون استانداری هرمزگان:

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان به روال سابق بازگشت

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با عبور از شرایط بحرانی گرما از اول شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۹۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از استانداری هرمزگان، علی رئوفی با تبریک فرارسیدن هفته فرخنده دولت و گرامیداشت یاد ‌و ‌خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از همراهی خوب مردم استان در مدیریت مصرف انرژی، عنوان کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در ماه‌های تیر و مرداد در پی درخواست شرکت ملی توزیع و انتقال برق ایران و همچنین شرکت توزیع برق استان برای عبور از شرایط بحرانی گرما و مدیریت مصرف انرژی کاهش یافت.

وی ادامه داد: در هفته دوم مرداد ماه نیز در پی بحرانی شدن شرایط آب و هوایی در استان و در جهت جلوگیری از قطعی برق و مدیریت مصرف انرژی جهت رفاه حال مردم شریف استان با هماهنگی استاندار محترم استان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان یک ساعت دیگر هم کاهش پیدا کرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: با عبور استان از شرایط بحرانی گرما ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از اول شهریور ماه به روال سابق باز می‌گردد.

رئوفی تصریح کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از اول شهریور، روزهای شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۴۵ دقیقه تا ۱۵:۳۰ دقیقه است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در همین رابطه افزود: پنج شنبه‌ها کماکان در هرمزگان تعطیل است.

رئوفی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها، مراکزخدمات درمانی، امداد رسانی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز خدمات عمومی مشمول این تغییر ساعت کاری نیستند.

وی گفت: استان هرمزگان از شرایط بحرانی گرما عبورکرده ولی با توجه به تداوم گرما درشهریورماه مردم شریف استان همچون گذشته مسئولان استان را در مدیریت مصرف انرژی برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل احتمالی همراهی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار