آئین تجلیل از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت یاد و خاطر شهید محسن حججی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۴۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تجلیل از مدافعان حرم استان و خانواده آنان با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و برادر شهید محسن محججی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهیدان دفاع از حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه شهید حججی، از اینکه توفیق حضور در جبهه مقاومت برای عده ای از عاشقان فرهنگ ایثار و مقاومت فراهم شده به درگاه الهی شکر کرد و گفت: میلیون ها جوان ایرانی برای حضور در میدان مقاومت پرپر می زنند، اما شرایط برای آنان فراهم نشده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: اگر همراهی خانواده های محترم شما نبود قطعاً نمی توانستید در میدان دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام نقش آفرینی کنید.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهید علی عسگری، اولین شهید بسیجی کشور بود که در روزهای آغاز درگیری با گروهک تکفیری به شهادت رسید و با توجه به شرایط زمان در اوج مظلومیت و غریبانه تشییع و به خاک سپرده شد و هنوز خیلی ها ایشان را نمی شناسند.

وی، با ذکر خاطراتی از شهید سردار عزت الله سلیمانی و سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری در جبهه مقاومت، رشادت شهید والامقام محسن حججی را یادآور شد و  تصریح کرد: شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم جزء افتخارات اسلام هستند و وقتی زندگی این شهدا را مرور می کنیم می بینیم که خودشان چنین سرنوشتی را از خداوند طلب می کردند و خداوند ایشان را به آرزویشان رسانده است.

گفتنی است: در این مراسم از برادر شهید محسن حججی به نیابت از خانواده این شهید والامقام مدافع حرم، که قبل از شهادت در اردوهای جهادی مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت،  تجلیل شد.

شایان ذکر است سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات