خبرهای داغ:
سالار قاسمی در جلسه مشترک مسئولین امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان گفت: نگاه اصلی آموزش و پرورش استان، تحول اداری است.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۵۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

با گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه مشترک مسئولین امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و مسئولین امور اداری و نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین با حضور معاون اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات برگزار شد.
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه طی سخنانی انتخاب دکتر بطحایی وزیر فرهیخته آموزش و پرورش در دولت دوازدهم و رای اعتماد بالای ایشان که بعد از انقلاب این رای اعتماد کم سابقه بوده است را تبریک گفت و همچنین فرا رسیدن هفته دولت و نام و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
وی افزود: البته رای اعتماد بالا مسئولیت را سنگین تر می کند و افزایش سرمایه اجتماعی و بالا بردن اعتماد مردم کاری بس دشوار است، لیکن مهمتر از رأی اعتماد مجلس ، تأمین کردن رای اعتماد مردم است.
قاسمی یادآور شد: در این چند سال با توجه به آزمون های سراسری و جذب نیروهای پیش دبستانی و مباحث انتقالی، مجموعه دوستان در امور اداری بسیار فعال بوده اند که از آنان تشکر می کنم، البته با توجه به وضعیت آموزش و پرورش شاه بیت کارهای ما در ستاد تحول اداری است که این امر در امور اداری اتفاق می افتد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: نگاه اصلی آموزش و پرورش استان، تحول اداری است. محور همه برنامه ها در بحث چابک سازی ساختار و جذب نیروی انسانی یا بحث تفویض اختیار امور اداری است، در آموزش و پرورش محور ایجاد رضایت در مخاطبین، امور اداری است و لذا مهندسی نقش ساختار در شاخصهای عمومی و اختصاصی در امور اداری بسیار پررنگ است.
قاسمی در ادامه گفت: اولویت و اساس کار در بحث بهره وری و تصمیمات هر دستگاه، امور اداری است که نقش بسزایی دارد.
در پایان قاسمی اضافه کرد: مجموعه نیروهای امور اداری باید نیروهای حقوقی، قانوندان و کار بلد باشند و در کنار آن باید از اخلاق خوب و خلاقیت برخوردارباشند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها