مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان در نشست مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شركت خدماتی شهرك صنعتی سامان 1، تإمین آب پایدار برای این مجموعه را اولویت اصلی دانست.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و به منظور واگذاری امور شهرك صنعتی سامان 1 به صنعتگران مستقر، شركت خدماتی این شهرك صنعتی در سال 93 تشكیل و مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده‌ی آن به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره‌ی و همچنین تصویب اساسنامه‌ی جدید برگزار شد. 

علیرضا شفیع زاده افزود: پس از ارایه‌ی  گزارش مدیر عامل و رییس هیات مدیره‌ی شركت خدماتی شهرك صنعتی سامان 1 پیرامون عملكرد سال 95 ،  انتخابات هیأت مدیره‌ی جدید با حضور اکثریت سهام داران شرکت برگزار و به ترتیب آقایان سیاوش قاسمی،داوود خورشیدی، یوسف یعقوبی ، خانم شهین محمد علیزاده و آقای محمد علی قاسمی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و آقایان حمید حقیقی و سعید واحد به عنوان اعضای علی البدل برای یك دوره‌ی دو ساله انتخاب  شدند.

 وی تصریح كرد: شهرك صنعتی سامان 1 ، به صورت تخصصی در حوزه‌ی صنایع غذایی فعالیت می كند و با توجه به محدودیت منابع آبی، خشكسالی و افت سطح آب در استان مهم ترین برنامه‌ی عمرانی شركت شهركهای صنعتی ، "تامین پایدار آب" برای این شهرك صنعتی است.

شفیع زاده ادامه داد:  در همین راستا برنامه های متعددی در دستور كار قرار دارد كه كف شكنی چاه آب، آبرسانی با تانكر و همچنین استفاده از پسآبِ تصفیه خانه برای آبیاری فضای سبز از جمله‌ی آن‌هاست.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری كرد كه با اجرای خط انتقال آب بن – بروجن  و تخصیص لازم به این شهرك صنعتی، تا حدودی زیادی مشكل كم‌آبی در این شهرك صنعتی برطرف شود.

ارسال نظرات