خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت مردم و مسئولان است، گفت: هفته دولت، همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از نظام است و این رابطه زمانی ارزشمند است که دولتی ارزشی و خدمتگزار داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۰۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و مسئولانحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: دوم تا هشتم شهریور ماه هر ساله روز شهادت دو اسوه علم و تقوا شهید «رجائی» و شهید «باهنر» با عنوان هفته دولت نام گرفته است.

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای آشنا شدن ملت با نتایج تلاش‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و خنثی کردن تبلیغات دشمنان در ناکارآمدی نظام و این هفته فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: هفته دولت یعنی اینکه دولتمردان و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی از قدرت و ذخیره معنوی همچون توکل به خداوند و اعتماد به مردم مومن و صادق و فداکار و علاقه مندی به نظام و ولایت فقیه برخوردار باشند.

وی ادامه داد: ملت ایران هرجا مسئولان نظام جمهوری اسلامی درخواست کمک کرده‌اند، با آنچه در توان و اختیار دارند با مسئولین همراهی و حجت را بر همگان تمام می‌کنند و این امر مسئولیت دولتمردان را سنگین‌تر می‌کند .

وی از وظایف دولت اسلامی اجرای درست و صحیح عدالت در جامعه و بهره‌مندی تمام اقشار جامعه از امکانات موجود دانست و اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی به‌خصوص برای طبقات محروم و پابرهنه، همان کسانی که در روز خطر این مملکت را نجات دادند، اطاعت محض از ولایت و اثبات آن در عمل نه در قول و شعار، تحمل انتقاد و نظریه مخالفان از جمله این وظایف است .

شیرزادی گفت: پرهیز از بیماری‌های اخلاقی و آنچه بر خلاف حق و مصلحت نظام و ملت است، مقاومت در برابر نظام سلطه همچون شهید رجایی که در سلول‌های تاریک زندان ساواک و ضد انقلاب با صبر و تحمل خود آنان را به زانو درآورد، کار را برای خدا انجام دادن و تلاش در راستای رضایت پروردگار نه فقط رضایت حزب و گروه و هواداران خویش از دیگر وظایف دولت اسلامی است.

وی با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت مردم و مسئولان است، اظهار داشت: هفته دولت، همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از نظام است و این رابطه زمانی ارزشمند است که دولتی ارزشی و خدمتگزار داشته باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات