مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان مسجد را مهم‌ترین پایگاه اجتماعی، سیاسی مسلمانان دانست.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۱۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهران کریم‌پور در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد (علیه السلام) پیرامون وجود امام جواد (علیه السلام) اظهار کرد: این امام بزرگوار وجودش و مولودش به فرمایش امام رضا (علیه السلام) یکی از پر خیر و برکت ترین مولود ها برای اسلام و جامعه اسلامی است.

 وی با بیان اینکه مسجد مهمترین پایگاه اجتماعی و سیاسی مسلمانان است خاطرنشان کرد: صالح بودن، به دور از جناح و جریان بازی بودن از ویژگی‌های هیئت امنای مساجد و به ویژه ائمه جماعات است که باید بدان توجه ویژه داشت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‎های مسجد باید سازنده باشد، افزود:اگر مسجدی تربیت کننده نسل فعلی و آینده نباشد،این مسجد اساسش اساس تقوا نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان در ادامه تصریح کرد: ایمان از عمل جدا نیست و یک رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و اگر ما می گوییم که انقلابی، مومن و اهل ایمان هستیم ولی در عمل به مسائل فرهنگی بی تفاوت باشیم این خودش یک سالبه به تمام معنا است.

کریم‌پور با بیان اینکه نماز از زکات جدا نیست، عنوان داشت: نماز بدون زکات معنا ندارد و خود زکات می تواند به رونق دادن مسجد کمک کند و باید این موضوع فرهنگ سازی شود.

وی بیان کرد: مسجد از انقلاب جدا نیست و ما امروز با دو خطر مواجهیم یکی فتنه های داخلی و دیگری خطر خارجی که تهاجم علیه جهان اسلام است.

ارسال نظرات