امروز شهادت‌طلبی و آمادگی مردم برای دفاع از حریم ولایت و فداکردن هستی در راه سرافرازی انقلاب اسلامی درسی بزرگ برای همه آزادگان و حق طلبان جهان بوده که شهید بی سر و با صلابت‌مان شهید حججی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حجت خداوند در مقابل همگان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۲۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در  دومین کنگره شهدای کارمند مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلای استان اظهار داشت: شهدا زنده هستند و یکی از نیازهای جامعه زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بوده که امروز باید به وصیت آنان عمل کنیم و زندگی پرافتخار آنان سرلوحه زندگی شخصی و کاری ما باشد.

وی افزود: سه عنصر ایثار، جهاد و شهادت از زمان قبل از انقلاب در میان رزمندگان و حق طلبان بوده که امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

فلاح گفت: شهید حججی یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم و افتخارات شهدا را نصب العین خود قرار دهیم و تکریم و تعظیم شهدا و خانواده‌هایشان را فراموش نکنیم.

این مسئول بیان کرد: شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند که باید پای خود را جای پای شهدا بگذاریم زیرا نسبت به خون شهدا مسئول هستیم.

فلاح گفت: پدران، مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید همیشه در ادارات مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند.

استاندار مازندران گفت: شهادت مردان بزرگ در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود موحب تقویت روحیه شهادت‌طلبی در جامعه می‌شوند که باید با مراسم بزرگداشت و برگزاری یادواره‌ها فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی بیان کرد: در نخستین روز هفته دولت و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یاد و خاطره 385 کارمند شهید سرافراز دیار علویان مازندران را گرامی می‌داریم و به روح مطهر این شهدای گرانقدر درود و سلام می‌فرستم.

فلاح گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است. شهدا به تصریح قرآن کریم زنده بوده و بهترین الگو برای جامعه بشری هستند باید همه پیام شهدا را مرور کنیم چرا که شهدا الگوی جامعه انسانی هستند.

وی افزود: شهدا موجب انسجام و وحدت و تولید کننده اقتدار و قدرت جامعه هستند. روحیه شهادت طلبی، دشمنان را در پشت خاکریزها متوقف کرده و امروز در سایه فداکاری شهدا و ایثارگران در اوج اقتدار هستیم.

فلاح تاکید کرد: امروز شهادت‌طلبی و آمادگی مردم برای دفاع از حریم ولایت و فداکردن هستی در راه سرافرازی انقلاب اسلامی درسی بزرگ برای همه آزادگان و حق طلبان جهان بوده که شهید بی سر و با صلابت‌مان شهید حججی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حجت خداوند در مقابل همگان است.

استاندار گفت: همه باید یاد شهدا، افتخارات شهدا، عزت شهدا را نصب العین خودمان قرار دهیم چرا عزت و اقتدار و سربلندی امروز ما به برکت خون شهیدان است.

وی گفت: یاد و خاطره شهید شاخص حوزه کارمندی امسال شهید سرافراز حاج جلیل سلمانی که از کارکنان جهادی و پرتلاش صنعت برق استان بود و با افتخار 22 ماه به صورت بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت را گرامی می‌داریم. شهید عزیزی که تنها چند ساعت بعد از عقد زناشوئی، عازم جبهه شد و پس از 16 روز از زمان عقد به مقام آسمانی شهادت نائل آمد.

این مسئول بیان کرد: شهدا قهرمانان واقعی جامعه ما بوده که باید پای خود را جای پای شهدا بگذاریم زیرا نسبت به خون شهدا مسئول هستیم.

فلاح گفت پدران، مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید همیشه در ادارات مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها