خبرهای داغ:
به همت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود و به مناسبت هفته دولت فیلم سینمایی ماجرای نیم روز در سطح مساجد و محلات شاهرود اکران می شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۳۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت فیلم سینمایی ماجرای نیم روز در سطح مساجد و محلات و حسینیه ها و مهدیه ها به همک حوزه های بسیج مساجد و محلات شهری و روستایی اکران می شود.

وی افزود: با توجه به ترویج فیلم های ارزشی در سطح جامعه و با توجه به گرامیداشت هفته دولت اکران فیلم ماجرای نیمروز در طول هفته با برنامه ریزی پایگاه های بسیج سطح شهرستان با حضور عموم مردم اکران می شود و امیدواریم استقبال خوبی از این اکران در آشنایی مردم با اتفاقات جامعه انجام شود.

لازم به ذکر است فیلم ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه کنندگی محمود رضوی محصول سال 1395 است. فیلم ماجرای نیمروز در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال 1360 می پردازد.

این فیلم در حالی برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر سی و پنجم شد که بسیاری از منتقدین و کارشناسان سینما به حق خوری این فیلم توسط هیات داوران انتقاد کردند و معتقد بودند حق این فیلم جایزه های بیشتری هست. من جمله بهترین فیلمبرداری (حتی کاندید نشد) بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی هادی حجازی فر ، بهترین فیلمنامه (حتی کاندید نشد)، بهترین کارگردانی ، بهترین فضا سازی و بسیاری جوایز دیگر.

ارسال نظرات
پر بیننده ها