خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان در دیدار استاندار قم که در آستانه هفته دولت صورت گرفت، در سخنانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۶۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار استاندار قم که در آستانه هفته دولت صورت گرفت، در سخنانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.

مرجع تقلید شیعیان استفاده صحیح از منابع طبیعی برای توسعه کشور و استان را خواستار شد و اظهار داشت: باید از همه امکانات موجود در این راستا بهره گرفته شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم در این هفته را مورد تأکید قرار داد و افزود: آگاهی مردم نسبت به این خدمات سبب اعتماد به‌نظام و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهد شد.

استاندار قم نیز ضمن تسلیت شهادت امام محمدتقی (ع)، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان قم ارائه کرد و به تشریح برنامه‌های هفته دولت پرداخت.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بین مسئولان استان افزود: پرداخت بدهی ۷ هزار میلیارد ریالی دولت به شهرداری و نیز حل مشکل فرودگاه قم نتیجه این تعامل است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها