خبرهای داغ:
در راستای ارتقای سطح آگاهی و توانایی رابطین نمایندگی حوزه های مقاومت بسيج سپاه خوی جلسه توجیهی و تخصصي برنامه های نمایندگی در حوزه ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع فرماندهان و رابطین نمایندگی سپاه این شهرستان در حوز هاي مقاومت بسيج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهید مدافع حرم محسن حججی را اسوه شهامت و رشادت معرفی و خاطر نشان  کرد: نگاه سراپا غرور و افتخار شهید حججی به دوربین هنگام اسارت در حقیقت نشان دهنده روحیه انقلابی و جهادی این جوان برومند کشورمان بود که الحق اسوه ولایت مداری است.

حجت الاسلام محمد رستمی دفاع از اهل بیت(ع) و حرمین شهادت را وظیفه هر فرد مسلمان دانست و افزود: راه شهادت همچنان باز است و کسانی در این راه قدم برمی دارند غیر از خدا باکسی وارد معامله نمی شوند.

وی پس از این مقدمه 4شیوه چالش انقلابی را از وظایف رابطین نمایندگی حوزه ها برشمرد و افزود: باید دقت کنیم 1- موضوع افراطی با انقلابی مترادف نشود2 - موارد و تعاریف غیر انقلابی به انقلاب تبدیل نشود3- عملکرد و شیوه های انقلابی را کنار نزنیم و بالاخره در انجام وظایف تنک نظرنباشیم.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به فرمایش های حضرت آقا در رابطه با بسیج خاطر نشان کرد: بسیج مجموعه عمیق دریای عظمت است و کسانی هستند که میدان های خطر همیشه آماده هستند.

وی همچنین گفت: حضرت آقا فرمودند: بسیج تلاشگر است و شکست ناپذیر و هرجا نیاز است این بسیج است پیشقدم است.

این مقام مسئول در پایان هدف از  تشکیل این جلسه را بیان انتظارات در ماموریت های  بسیج و سپاه  که در 3محور فرماندهی، نمایندگی و حفاظت و اطلاعات است عنوان و اظهار داشت: رسالت نمایندگی ارتقای معر فت،بصیرت دینی،سیاسی نیروهای سپاهی و بسیجی است.

در ادامه این جلسات هر کدام از معاونت های نمایندگی اعم از تایید صلاحیت و نظارت، نایید محتوا، سیاسی، عقیدتی سیاسی، روابط عمومی ضمن توجیه برنامه های رده ها پاسخگویی سوالات رابطین شدند.

ارسال نظرات