خبرهای داغ:
با حضور آیت‌الله نوری همدانی صورت می‌گیرد
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور از برگزاری مراسم رسمی آغاز به کار حوزه‌های علمیه با حضور آیت الله نوری همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌نژاد اظهار کرد: با توجه به روز‌های پایانی تابستان و جنب و جوش مدارس علمیه و طلاب برای آغاز سال تحصیلی جدید، درصدد هستیم هشتم شهریورماه با حضور و سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مراسمی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه آغاز سال تحصیلی در سراسرکشور به مدیریت‌های استانی سپرده شده است، افزود: مراسم آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور همزمان با قم نیست، ولی نکته‌ای که هست در برخی از شهر‌ها دروس حوزه آغاز شده و سایر شهر‌ها نیز باید تا هشتم شهریور فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه طرح توسعه و راه اندازی رشته‌های جدید در سال جدید تحصیلی در دستور کار گروه‌های مختلف علمی قرارداشته و به نتایج ارزشمندی رسیده ایم، بیان کرد: تغییرات آموزشی در سال جدید یا راه اندازی رشته جدیدالتاسیس بوده یا ارتقا و توسعه رشته‌های موجود دنبال شده است.

رستم نژاد ادامه داد: تا پایان دوره تحصیلی سال گذشته قریب به ۱۳۰ مدرسه این نظام آموزشی را اجرا کردند و امسال پیش بینی می‌کنیم با استقبالی که مدیران مدارس از طرح جدید درختواره دانش حوزه داشته‌اند، حدود ۱۶۰ مدرسه این نظام را به اجرا درآورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها