خبرهای داغ:
پیکر پاک و مطهر محمدجواد علی بهار بر دوش مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان دزفول با حضور حجة الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول و مسئولین این شهرستان از مقابل آستانه متبرک حضرت امام زاده سبزقبا(ع) تا گلزار بهشت علی تشییع شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

در این مراسم که مردم شهیدپرور و قدرشناس و خانواده های معزز شهدا نیروهای مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،نیروی انتظامی ، تیپ ۲۹۲ سرلشکر آزادی وتیپ المهدی (عج) حضور داشتند، امام جمعه دزفول نماز این شهید تازه از سفر برگشته دوران دفاع مقدس را در مقابل حرم سبزقبا(ع) اقامه کرد.

شهید محمدجواد علی بهار که در ۳۱ تیرماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و در منطقه کوشک به شهادت رسیده بود پس از ۳۵ سال شناسایی و به آغوش خانواده و به دیار خود بازگشت و باردیگر فضای شهرستان را عطرآگین نمود، حضور پر شور مردم در مراسم تشییع این شهید نشان از انقلابی بودن مردم این خطه و دیار مقاومت و ایستادگی دارد.

مردم با حضور خود در تشییع این شهید والامقام با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و دوباره به جهانیان نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

شایان ذکر است که شهرستان دزفول در ۸ سال دوران دفاع مقدس ۲۶۰۰ شهید والامقام تقدیم اسلام کرد که ۸۰ شهید همچنان جاویدالاثر می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها