۲۰نفر از جوانان جازموریانی به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی با قطره ای خدمت به خانواده شهید قنبری در روستای چار چاهی بخش جازموریان حیات بخشیدند.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، کمک به هم نوع، ضعفا و فقرا از رسوم پسندیده‌ ایست که در دین و شریعت ما نیز بسیار به آن توصیه شده است، توصیه‌های که نمود آنها، جدای از دین و مذهب فطرت انسانی بشر را به تصویر می‌کشند و جلوه الهی را در انسان به نمایش می‌گذارند.

گروه‌های جهادی که این روزها بیش از گذشته از آنها یاد می‌شوند، گروهی از همین انسان‌ها هستند که جلوه حق تعالی را در حرکت های جهادی خود به نمایش می‌گذارند.

در همین راستا ۲۰نفر از جوانان شهر جارزموریان به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی اقدام به خدمت رسانی در روستاهای مناطق محروم این بخش نمودند.

سجاد قنبری مسوول گروه جهادی شهید حججی در گفتگو با خبرنگار رودبار ما گفت: مهم ترین هدف ما از برپایی اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری و کمک به محرومیت زدایی است.

وی افزود: امروز دغدغه رهبر انقلاب انجام کار فرهنگی و محرومیت زدایی است و باید با تلاش و کوشش در این راه جلوی حربه های دشمنان و تهاجمات فرهنگی آنها را سد کنیم.

مسئول گروه جهادی شهید حججی گفت: با حضور در اردوههای جهادی یاد جبهه در ذهن انسان تداعی می شود با همان انگیزه و بدون هیچ چشم داشتی سختی ها و کبودها را تحمل می کنیم چرا که قصد فی سبیل الله و ادامه راه شهداست.

وی هدف از نامگذاری را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء عرصه سازندگی دانست و افزود: شهید حججی فعال درعرصه سازندگی و محرومیت زدایی بوده است برای اینکه یاد و عظمت شهدا را به فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داریم اردوهای جهادی را در شهر جازموریان را با نام شهید حججی برگزار کردیم.

قنبری بیان داشت: پدر بزرگوار شهید عرصه امنیت رمضان قنبری برای رسیدن به آب آشامیدنی باید مسافت ۲کیلومتری را طی می کرد که ما تصمیم گرفتیم با قطره ای خدمت به این خانواده شهید حیات ببخشیم.

وی در پایان افزود: این گروه جهادی به مدت ۷روز در روستای محروم چار چاهی اقدام به لوله کشی آب آشامیدنی و رنگ آمیزی منزل پدر شهید رمضان قنبری نمود.

شایان ذکر است که روستای چارچاهی در ۵کیلومتری مرکز بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب واقع شده است

ارسال نظرات