مردم یمن امروز با حضور در میدان‌های تحصن در طول انقلاب 21 سپتامبر، به درخواست انصارالله برای بسیج و اعزام به جبهه‌های نبرد با متجاوزان سعودی لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۸۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، جمعه گذشته خواسته بود تا پنجشنبه آینده (موافق با دوم ذی‌الحجة)، روز بسیج نیروها در میدان‌های اعتصاب در طول انقلاب 21 سپتامبر و اعزام کاروان‌های نظامی مختلف به جبهه‌های نبرد با عربستان سعودی و همپیمانان آنها باشد.

امروز نیز، پایتخت یمن شاهد حضور هزاران یمنی از استانهای مختلف بود که در پاسخ به این فراخوان انصارالله خود را به صنعاء رساندند و علیه سیاست‌های آمریکا و عربستان در منطقه شعار سر دادند و برای اعزام به جبهه‌های نبرد با متجاوزان اعلام آمادگی کردند. این در حالی بود که جنگنده‌های ائتلاف سعودی در حال پرواز بر فراز پایتخت یمن بودند.

بر اساس این گزارش، کاروان‌ها و هیأت‌های مردمی زیادی از استان‌های مختلف خود را میدان‌های تحصن در طول انقلاب 21 سپتامبر در صنعاء رسانده‌‌اند تا با تجاوز سعودی - آمریکایی به یمن مقابله کنند.

میدان «رسول اعظم» در جنوب «صنعاء» نیز همچنان شاهد رسیدن کاروان‌های مردمی و قبیله‌ای برای حمایت از جبهه‌های نبرد با عربستان است.

گفته می‌شود که یک کاروان بزرگ از پول و مواد غذایی نیز برای حمایت از جبهه‌های نبرد از استانهای إب، شبوه، الضالع و ...وارد صنعاء شده‌اند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، جمعه پیش در صفحه فیسبوکش نوشته بود: میدان‌های «الصباحه»، «الرسول الاعظم»، «بنی حارث»، «همدان» و ...در استانهای مختلف می‌تواند به میدان‌هایی برای بسیج نیروها و اعزام به جبهه‌های نبرد تبدیل شوند.

محمد علی الحوثی در ادامه بر ضرورت مقابله به مثل و تشدید حملات در سایه تشدید محاصره و حمله به مردم یمن، تاکید کرد که باید با هوشیاری و آگاهی تمام هر نوع حمله و اقدام ائتلاف سعودی - اماراتی به یمن را خنثی کرد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه از نقش بارز قبایل یمنی در طول انقلاب 21 سپتامبر تقدیر کرد و گفت که این قبایل با آگاه و هوشیاری و ابتکار عمل، کلیه طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب را ناکام گذاشتند.

ارسال نظرات