مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی؛

اردوهای جهادی، آزمایشگاه عملی برای تربیت نیروهای بسیجی و جهادی است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در مراسم تجلیل از جهادگران ولایتمدار بسیجی، گفت: اردوهای جهادی، آزمایشگاه عملی برای تربیت نیروهای بسیجی و جهادی می‌باشد و در راستای خودسازی جهادگران پیش میرود.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۰۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به ‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اراک؛ سروان پاسدار احمد کمانکش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در مراسم تجلیل از جهادگران ولایتمدار بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) با بیان اینکه یکی از اهداف اردوهای جهادی خودسازی بسیجیان انقلابی است، گفت: از مزایای این اردوهای جهادی می‌توان غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ترویج کار و تلاش، ایجاد تجربه‌های شغلی و جهادی و تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی را برشمرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان جهادگر همواره پشتیبان ولایت و این مرز و بوم‌اند، افزود: این اردوهای جهادی با تلاش و همت جهادگران بسیجی می‌تواند منشأ خدمات به ایران اسلامی باشند و همواره در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق این مرز و بوم و توسعه ایران اسلامی پیش می‌رود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک، تصریح کرد: در یک جمله مهم‌ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. آغاز این سازندگی، ساختن خود است. به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است و تمامی اردوهای جهادی با شعار "میسازیم تا ساخته شویم" پیش خواهد رفت.

وی با تاکید بر فرمایشات پربار و توصیه‌های مقام معظم رهبری به جهادگران، بیان کرد: جوان امروز با این همه وسوسه‌ها، با این همه ابزارهای انتشار مادی‌گری و شهوت و خودپرستی، وقتی که زمان انجام وظیفه می‌رسد، اینجور وارد میدان می‌شود و این خیلی با ارزش است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در اردوهای جهادی افزود: ما در اردو‌های جهادی علاوه بر بحث سازندگی به فعالیت های فرهنگی نیز پرداخته ایم و امید داریم این اقدام ستودنی توسط جهادگران بسیجی، جهت خودسازی آنها شده باشد.

سروان پاسدار احمد کمانکش خاطرنشان کرد: این اردوهای جهادی در روستاهای محروم اراک برای پاک کردن غبار محرومیت از چهره این روستا برپا شده است و محرومیت زدایی محور اصلی فعالیت گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار